Skriktävling!

Camilla Läckberg är en författare som jag läst samtliga böcker av, och ibland besöker jag hennes hemsida. Nu senast när jag gjorde det så såg jag att hon har en skriktävling. Den går ut på att man ska identifiera ett dödsskrik från en människa och sex andra ljud, lyckas man med detta kan man vinna en lyxweekend i Fjällbacka med bla en hummersupé. Det vore något det...

Så titta in hos henne och tävla!



Jenny säger

hmmm.. jaaa jag hör försökt placera de där jävla skriken i några timmar. Får de aldrig rätt. Har du fått det?? Jag har läst alla hennes böcker med... eller ja... hört.. har haft de flesta som ljudbok. Skitbra när man gör annat typ städar osv. Nu är jag skitdeppad eftersom jag precis hört sjöjungfrun (på din inrådan tror jag de var) och är djupt deppad över att jag måste vänta säkert ett år för att se hur de fortsätter. Nu har jag nästan skrivit ett blogg inlägg i din blogg! :-0 sorry. Pusss på er!!

2008-09-05 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: