Sovmorgon

I morse när Luran slog upp sina blå kring sexsnåret så fick jag den bästa presenten man kan få av mannen, en sovmorgon! Han tog nämligen den lilla damen och gick ner så jag fick fortsätta att sova... Himmelskt! Första sovmorgonen sedan Luran föddes. Jag trodde att jag skulle sussa fram till elva-tolv tiden, men icket! Halv nio gick det inte att sova en sekund till. Hjälp! Jag håller på att bli en sådan där morgonpigg "gamling" ;-) Nu sitter jag här i soffan i vanlig ordning och förundras över mitt lilla charmtroll som tvärt ska vara med vår dammsugare roffy idag, och då hellst dra fram dess kontakt och äta lite på den... Men mannen får kuta, för nu ska jag njuta av en kopp te och äta två supergoda smörgåsar med dijonsenap, ruccola och skinka! Så en god morgon på er och en fortsatt trevlig dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: