Tände ett ljus...

...i min lykta vid bron. Dessvärre har jag inte hunnit (läs orkat) göra allt jag skulle göra ute idag. Rabatterna är nedklippta, men hummlen är kvar. Likaså har jag satt ljungen där den ska vara, men inte plockat in de blommor jag hade där tidigare, så nu är det ännu värre kaos på bron och altanen! Men mannen och jag ska göra ett ryck i morgon - han tyckte det var bäst att göra det ordentligt på en gång. Det innebär att vi vinterbonar bron med vindskydd på en gång, och så ska jag plocka fram min vita lilla älg som "vaktar" bron :-) Men får se vad vi hinner, kl 12.00 är det mammaträff på BVC med dietist på besök, och jag skulle visst ordna fika! Så det måste ju prioriteras ;-)

Nej, nu ska jag njuta av alla mina tända ljus, ett stort glas coca cola ligth och bänka ming framför Idol och se om man får en skymt av Doroteas stolthet - Erika Selin!


Foto: Privat

Fortsatt trevlig kväll önskar jag  er som slinker in här! ♥




Faster A säger

Hoppas att ni med får en bra kväll!! KRAM

2008-09-23 @ 20:32:45
Emma säger

Nova heter My & Tilia också, alltså My NOVA Tilia. :) Jag ska tatuera in hela hennes namn på insidan handleden med början utifrån handen & in, höger armled. Kommer självklart att lägga upp en bild sen :) Är inte speciellt rädd för smärta så jag hoppas att det ska gå bra för jag vill gärna ha en 2-3 tatueringar sammanlagd. Men man vet ju aldrig om man blir helt avskräckt. Hehe.



Vad heter Svea mer än Svea? Tycker Svea är ett sånt ballt namn & Nova hade fått heta det om inte Novas kusin som föddes två månader före fick det mellannamnet. Däremot samlar vi på Svea-mössor & har minst 10 stycken i olika färger, alltid nått! :)

2008-09-23 @ 21:54:02
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Nina Holmlund säger

Du hade rätt. Dom fick ju en pojke. Va roligt. Har du någon aning om va vi får för nått ;)

2008-09-24 @ 07:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: