Trög start...

...på dagen. Sitter fortfarande i myskläder och har just fått i mig min frukost. Tänkte släpa mig ut med vovven, men när jag tittar ut genom fönstret känns det inte så lockande. Det blåser och småskvittrar, huvva! Jag ska koka mig en kopp te till och försöka få Luran att ta en förmiddagslur så får vi se vad det blir sedan.






Marianne säger

Ja det är roligt med bloggar, speciellt de som uppdateras hela tiden, som din t.ex. är alltid ett frukostnöje :)

Vi tänkte provbada idag vi, hoppas han gillar det, han brukar gå med på det mesta men man vet ju aldrig.

Trevlig fredag!

2008-09-26 @ 08:48:34
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Faster A säger

Hoppas att ni får en bra dag trots blåst och regn!!

Kramar

2008-09-26 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: