Dagens Lura



Sötfisen med en av sina voffar på väg hem från Byn efter middagen igår. Och på tal om middag så prutar min mage betänkligt efter dagens middag - älgstek, rotfruktsgratäng och ett glas rött. Mm... bättre start på matveckan kan man knappast få!

Dessutom så har jag åter haft turen på min sida då jag vunnit ett rakubränt keramikägg från Vävra keramik - gissa vem som är lycklig som få?! TACK Helen!

En promenad med barnvagn och vovve har också hunnits med - så jag tar tillbaka att måndagar är sega, bättre veckodag finns inte ;-) Hi,hi!


Eftermiddagens tävlingstips:



Jag är med och tävlar hos Tess om ett presentkort hos blå elefant var med du med och tävla HÄR




Amanda säger

Min måndag har iaf varit seg. :oP



Grattis till vinsten! :o)

2009-04-20 @ 18:32:00
URL: http://creyla.blogg.se/
Nina säger

Vilken god middag du ätit, inte illa! Å med ett glas rött dessutom =)

Hoppas din kväll fortsätter lika bra!



Kram kram

2009-04-20 @ 19:08:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Petra säger

Va söt hon e!!

Åh vilken måndagsmiddag!



Ja de e så härligt att ha funnit en vän med samma värderingar=)



Jo vår dag har varit underbar, hon har varit så kelen och gosig. Så vi har mest myst och varit ute i vårt underbara väder. Cyklat cyklat & åter cyklat!



Snart kudden. Träna först bara =)



Kramar i massor min underbara vän

2009-04-20 @ 19:31:04
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Mari säger

Människa! Hur många inlägg hinner du med? Har nästa inte varit inne på datorn på hela helgen och inte igår heller mer än ett kort inlägg! Jätteskönt faktiskt men va inlägg jag har att läsa...får brukar iofs bara svara på ett inlägg hos någon som lägger upp flera per dag men kan inte låta bli att kommentera mer hos dej.



Härlig helg ni haft och kåta hundar är ju härligt på gott och ont. De ser ju rätt nöjda ut iaf.



Ha det så bäst och kram!

2009-04-21 @ 04:13:51
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: