En vacker dukning...


... är verkligen en fröjd för ögat! Jag önskar att jag hade ett stort rustikt skåp fyllt med en mängd olika tallrikar, bestick och glas.  Speciellt efter att ha sett dessa vackra inspirationsbilder
hos Sia Home Fashion.

  
  


Tänk så roligt att förgylla fiskbulle middagen med tunga och gedigna keramiktallrikar, vackra servetter och kristallglas. Vem behöver oxfilé då?!  Hi,hi.

Ikväll bär det iväg på kalas, det är min stora lille bror som fyller år!
Hipp, hipp, hurra för dig idag! ♥
Vi förväntar oss tårta bara så du vet ;-)




Och vad är en dukning utan vackra ljuslyktor eller kandelabrar?!
Denna Alvar Aalto lykta kan man vinna om man är med och tävlar hos  Fru Sätterlunds blogg

Självklart testar jag om lyckan står mig bi!


Ps. Glöm inte att anmäla dig till min tävling där
du kan vinna en seLes bräda med texten
"Bä, bä vita lamm" om du ännu inte gjort det! Ds.



Hanna säger

Haha då så, då kan hon slå och banka bäst hon vill med pottan ;)



Hoppas ni får tårta idag då :) Fina och inspererande saker! Kram

2009-08-18 @ 11:09:00
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anonym säger

Måste bara kommentera när det gäller nåt finskt.. designern heter Alvar Aalto :) Och jag har ett par st såna där lyktor hemma (plus den stora originalen), då blåa och gröna är hur mysiga som helst med värmeljus i! AAhh.. finsk design.. finns inget bättre ;)

2009-08-18 @ 16:47:57
maria säger

Vilka underbara tallrikar och bestick!!

Håller med dig om att det vore helt underbart att ha ett helt skåp med en massa fint till dukningar=)

2009-08-18 @ 18:59:20
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: