Hemlängtan



Det ramlar ständigt in nya vackra saker i webbutiken, så mitt tips är att ni anmäler er till tävlingen!
Själv hoppas jag vinna presentkortet så jag med gott samvete kan köpa en underbar trådkorg av märket Bloomingville. Den skulle vara så snygg att förvara äpplen eller lök i, eller kanske garn... eller... ja ni fattar - den kan användas till allt!




Annas inspiration säger

tack för tipset!

ha en bra tisdag



kramen

2009-08-04 @ 10:08:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Tekla Maräng säger

Men HALLÅ det är väl inte hösten ÄN? Jodå jag älskar höst men vägrar tycka att det är det redan.

Japp den korgen kan absolut användas till ALLT, har suktat efter en sådan länge, men vet inte riktigt varför jag ännu inte kommit till skott.

Polly hjälp där föll jag som en fura, brak i baken

bara ooo måste nog helt plötsligt ut och handla igen.

Var nyss och veckohandlade men tyvärr in gick inga Polly där.

Kram Marie:)

2009-08-04 @ 16:18:19
Sanna säger

svar ja det var massor med bra fördelar det också! hihi... ^^ ha en bra kväll!

2009-08-04 @ 16:43:52
URL: http://saos.blogg.se/
Malin säger

Jo, nog kommer den lill* och Sam ha mycket kul ihop! =) Å inte kommer det att skilja allt för mycket på dem heller.

Jag har haft den turen att få må jätte bra hela tiden. Inte mått illa och måsta kräkas en enda gång, men fruktansvärt trött och orkeslös var jag ett tag, men det börjar att släppa nu. Dessvärre har jag istället drabbats av graviditetsmigrän. Mycket mycket ont i huvudet, men jag hoppas att det släpper så småning om. Men då är jag istället glad över att jag få må så bra i lederna än så länge =)

Omkring vecka 16 skulle jag nog vara i nu. Lite svårt att hålla reda på nu, eftersom jag blivit flyttad lite första svängen jag var till Lycksele på UL. Två gånger har jag fått se den lill* och LG har fått va med och se den en gång, så nu känns det mera verkligt och när man fått lyssna på hjärtljuden oxå! Dom kollar upp mej fler gånger med tanke på den sjukdom jag har.

Allt är sååå spännande och vi längtar självklart som tokar efter det stora och riktiga UL! =)

Och det är sååå roligt att man kan glädja andra mest lika mycket! ;)



STORA KRAMAR!!!!

2009-08-04 @ 21:12:31
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Anonym säger

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-04 @ 21:17:14
MiaMaria säger

Hejsan!



Tack för tipset....



Hoppas allt är bra denna sommar...

MiaMaria

Emma säger

Tack snälla du för dina fina kommentarer=)



Jo en hel del har vi stått i men efter att allt stått stilla så länge häär hemma så känns det som att det varit dax att göra lite nu.

Måste ju passa på när man är lediga båda två!



Ha det bäst

Kramizar Emma

2009-08-05 @ 09:24:55
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: