Idag börjar den!

Ja, idag kära vänner drar björnjakten igång. Spännande värre! Jag håller tummarna för mina nära och kära som tillbringar dagen i skogen med laddad bössa...




Själv avstår jag björnjakten, jag har definitivt övningsskjutit för lite för att ge mig in i leken i år. Däremot tänker jag ta med mig Bus och bössan till skogen någon dag i helgen. Tanken är att jag ska lägga in lite pass i jaktlagets nya GPS pejl, och vem vet
- kanske snubblar vi över en brum brum då?!

Måste bara visa er min fina kryssboll som pryder min bro:





Den har massor av knoppar, så jag hoppas att den kommer att blomma långt in på hösten, ja, ända fram tills det är dax att ta fram ljung och enris.

Jag önskar er en fin dag och en trevlig helg!

Själv har jag nöjet att få träffa Mamma Bus och Lillebror Bus idag

KRAM
Therese

Ps. Glöm inte att anmäla dig till min tävling där
du kan vinna en seLes bräda med texten
"Bä, bä vita lamm" om du ännu inte gjort det! Ds.



Bus säger

Vilka fina färger det är på den blomman.

Jag håller på att röja av lite sen är jag på väg upp. Vilken dag och vilket härligt väder. Kanon. Ses snart. Kram kram

2009-08-21 @ 08:39:20
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Jenni säger

Hoppas det går bra för alla björnjägare idag!

Göran skulle visst ut i helgen och spåra lite efter björn också.



Det tycker jag ni ska göra, har ni liks vägarna förbi tycker jag definitivt ni ska stanna till!

Tokigt du jobbar om dagarna annars hade det varit nära och bra att komma förbi efter dagis någon dag! :-)



Visst är det skönt att få fylla frysen, längtar tills vi får fylla den full med kött också!

Kött, bär, måste nog baka lite bullar och bröd också. Då klarar man sig ett tag :-)



Ha en bra dag!

Kram

2009-08-21 @ 09:08:38
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Veronica säger

Björnjakt, såg din farbror på pass här i Lavsjön imorse. Tydligen har byarna gått ihop iår? Låter som en bra ide tycker jag!

2009-08-21 @ 22:22:16
URL: http://veraw.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: