Luran - rund och go!


Foto: Privat

Jag hittade en bild av Luran som är några veckor gammal, se så rund och go hon ser ut på den. En vecka med dålig mage, tillsammans med det faktum att hon vuxit och blivit 2 cm längre gör verkligen att damen nu ser lite tanig ut... Men hon äter som en häst för tillfället, så kroppen jobbar nog på att ta igen allt den förlorat. Och har hon ärvt mammas aptit så är det nog fixat på ett litet kick!

I fredags fick jag förresten ett sött litet paket med posten innehållande det vackra halsband jag vann hos Emma med denna fina blogg. Åter igen ett stort TACK!

Och igår hade jag en sådan hiskeligt tur att jag vann en kruk gubbe hos Mari med den inspirerande bloggen Mari Lite Av Varje - jag lovar att ta väl hand om honom när han anländer till oss på Sockenvägen!

Och på tal om tävlingar, man vinner aldrig om man inte deltar! Så passa på att vara med i någon av de tävlingar jag tipsat om, eller varför inte i min lilla änglalika tävling som du hittar här.




Ingela säger

Du har något att hämta på min blogg om du vill!

Ha en bra kväll!

Kram

2009-02-15 @ 20:09:30
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Brud& Brudgum säger

Tack för en jätte trevlig Dag/ Kväll!!

Bättre möhippa/ svensexa kan man nog inte få!! Kramar

2009-02-15 @ 20:27:23
Sanna säger

Hej vännen! Hoppas du hade det trevligt igår kväll vännen... De jag sa att du skulle få, måste jag skicka med post,man var tvungen att läga det på skivan. Så fort tiden fins så ordnar jag det...



Vad söt hon var i dressen =)



Kramar omd dig

2009-02-15 @ 21:51:37
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
emma säger

Jag tror du passar alldeles utmärkt i det halsbandet :)

2009-02-17 @ 13:41:22
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: