Önskelistor - endast för barn?

Får man endast skriva önskelistor inför jul, eller är det fritt fram annars också? Och när blir man för gammal för önskelistor? Eller, man kanske aldrig blir det?

Min önskelista ser i alla fall ut så här:

Först ut är en degskål från Gerbera Keramik. De finns bland annat finns att köpa hos Casual Living . Den skulle gärna få vara i färgen bomull eller plommon.




En änglapålle från Handmade by M skulle också väldigt, väldigt , väldigt gärna få flaxa hem till mig. Det kvittar om det är en vit eller en svart. Dessa små skönheter finns i två storlekar och går att köpa hos Ellis Corner.



Jag har även fastnat för trenden med madonnor, just denna från Noll54interiör skulle gärna få trona på mitt gamla linneskåp tillsammans med den fönsterkarm/ram jag fått av min bror. Den skall för övrigt få sig lite hönsnät vad det lider så att jag kan använda fönstret som anslagstavla. Till påsk skulle det vara snyggt med lite gamla kort med Jesus och andra religiösa motiv.





Ytterligare önskningar på min lista är en växtkupa från House Doctor som jag dock inte lyckats hitta hos någon nätbutik, men som ni ser på fotot nedan. Snygga bakformar från [Kala:s får:m], ett par snygga och tillika goda burkar Kusmi tea, en liten skylt med ordet "Lycka" av Ylva Skarp samt en Kitchen Aid vore inte heller fel... 




Jag inser att jag skulle kunna göra en lååååååååång lista med "vill-ha-saker".  Men nöjer mig med att drömma om dessa saker, och istället endast önska mig en ny burk Body Butter från Body Shop. Det är väl en rimlig önskan?




Vad står på din "vill-ha-lista"?







Sanna säger

Vill du veta det? =) Jag vill ha en vit grodan. En sådan lycko grodan såg en idag på Vass men blev så snål. Sedan vill jag ha min semla , men ändå inte.



Nytt köksbord vill verkligen ha det!!



Tittar in senare ikväll och läser, måste ta Anthon..



Kramar om dig massor

2009-02-24 @ 15:11:05
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Eva säger

Jag vill ha två vita änglapållar.. så om du ska lägga en beställning på dom så kan du gärna få beställa åt mig också;)

2009-02-24 @ 15:14:52
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Jenny säger

och vet du att body buttret cherry som är en av de nyaste lukta asgott.



Det blev inge bokrea just idag då min kära csn inte kommit ännu så vi får se när jag gluttar ner på stan. Ska iaf komma ihåg att titta efter boken. ;)

2009-02-24 @ 15:39:41
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Lovisa säger

å en vill ha lista borde jag göra som ändå fyller å r snart !

2009-02-24 @ 16:26:26
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Nadja Eriksson säger

Jag fick body shops body butter förra veckan med hallonsmak(lukt). Luktar precis som nyplockade hallon, mumma med andra ord:)

2009-02-26 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: