Överraskad och utmandad

Min svägerska är just nu "kidnappad" och på väg hit till Dorotea för lite upptåg (möhippa) - jag tror hon blir/blev riktigt överraskad.

Även jag har blivit överraskad idag av mannen. Då vi har huset fullt av rosor och tulpaner sedan Lurans födelsedag förväntade jag mig absolut inga blommor... men till en sådan här bukett säger man inte nej, visst?!



 


Foto: Privat


 

Och att det dessutom följde med en strut Årechoklad med texten "Tycker om dig" gjorde ju inte saken direkt sämre ;-).
 
Min bror och svägerska har också tittat in med ytterligare en bunt paket till Luran. En gunga till sommaren, en egen ryggsäck med Lurans namn på och nappar som också de hade Lurans namn på sig var inte illa. Det är perfekt att ha nu när hon snart ska börja på dagis. Och med tanke på att Luran redan fått en skoter av dem så måste vi se sanningen i vitögat - jisses så älskad och bortskämd hon är!


Foto: Privat

Jag har även blivit utmanad av Petra att berätta 7 sanningar om mig själv.

Så här kommer sju "avslöjanden":

1. Jag älskar presenter, både att få och ge. Således har jag verkligen myst när jag fått hjälpa Luran med paketöppningen - på den fronten är och förblir jag ett barn!

2. Jag har varit aktiv idrottare i min ungdom - både skidor och friidrott - vilket är skrattretande med tanke på min nuvarande fysiska form.

3. Jag är jägare, och skulle inte överleva utan att få jaga på hösten och träffa "mina gubbar".

4. Jag har dejtat på TV. Jag var med i programmet Silicon och träffade en kille som jag faktiskt blev tillsammans med en period.

5. Jag är hundmänniska INTE kattmänniska.

6. Jag gillar att ha det snyggt omkring mig, men hatar att städa... En knepig kombination!

7. Jag älskar att PLANERA - både vardagen i form av listor, men även fester och överraskningar. Således så ser jag fram emot att få bocka av dagens möhippa på min "att göra lista".

Jag utmanar ingen speciell då jag sett denna utmaning på de flesta bloggar, men är det ingen som ännu fyllt i denna utmaning gör gärna det och lämna en kommentar här så att jag kan se vad ni avslöjar :-)

Nu ska jag slita mig härifrån och ta emot möhippeföljet och förbereda för ett litet hemma SPA och vinprovning!



DIANA säger

HEJHEJ

Hoppas att du får en riktigt bra ALLA HJÄRTANS DAG idag!!!



Vi ses<3<3

2009-02-14 @ 13:26:39
URL: http://propyn.blogg.se/
Sanna säger

Hej vännen! Då vet jag mer nu då =) Jag har också gjort den, men utmaningen var av en annan..



Önskar dig en underbar kväll nu vännenn..



Kramar om dig

2009-02-14 @ 15:55:22
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Eva säger

Jag tror du och jag fått samma florist som gjort våra buketter;) Fick en nästan likadan av Markus. Så FIN! Ha en bra alla hjärtans dag på er:) kram kram

2009-02-14 @ 15:58:06
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
emma säger

Åh va gulligt av han :)

2009-02-14 @ 17:42:00
URL: http://emmadahlen.blogg.se/
Mari säger

Du vann en krukgubbe hos mej!!!



Grattis!!!!

2009-02-14 @ 20:42:30
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Ingela säger

Åh, vad roligt det lät! Ha så kul ikväll.



Kram Ingela

2009-02-14 @ 21:36:53
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Nina H säger

Hoppas ni har det bra på möhippan! Sånt är ju så himla kul! Kram kram

2009-02-14 @ 22:08:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
MiaMaria säger

Hej!



Det var ju rart av din man.....vacker bukett....



Hoppas att er kväll blev toppen...och att svägerskan fick det väldans roligt...



Ha´en bra söndag!

MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: