Rädd

Jag fick en utmaning av Bantarbritta, men då jag besvarade just denna utmaningen endast för någon dag sedan så tänker jag endast besvara en fråga. Bantarbritta har nämligen modifierat utmaningen och lagt till en egen fråga, nämligen:

Vad är du rädd för?

Som förälder är min allra största skräck att det ska hända Luran något, eller någon annan av mina nära och kära. Men talar vi om skräck/rädsla för mer värdsliga saker så får mitt kanske oväntade svar bli fästingar! Det är ena äckliga kryp som jag är livrädd för. Jag möter mycket hellre en björn i skogen än får en fästing...

Jag utmanar i min tur Kia och Erika att berätta vad just de är rädda för!



Mija säger

Jaa du. Det där är tabubelagda tankar hos mig.. "att det skulle hända barnen nåt...." FYYYYYY. Varje förälders mardröm...



Blä.

2009-02-05 @ 16:57:20
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: