Vardagslyx

För mig är det riktig vardagslyx att få tända ljus och mysa, och gärna levande snittblommor. Det behöver inte vara någon märkvärdig uppsättning. En bukett tulpaner räcker långt. Skumbad är en annan sak som förgyller min grå vardag.


Foto: Privat

Doftljus från Marks & Spencer och en vacker liten tändsticksask är ett enkelt sätt att göra den grå vardagen lite ljusare!

Vad är ditt bästa tips på vardagslyx?



Jenny säger

Tack så mycket Therese! :) Det var gulligt av dig. Dock önskar jag man hade huvvet mer på skaft iaf förrgår. :)



Jaaa, ni var många som var mycket mycket saknade! ;)

Kramar

2009-02-10 @ 08:38:15
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Lovisa säger

Ja jag måste hålla med dig ljus å snittblommor det e vardagslyx som får en att må bra !

På intern bränner jag ljus så oj oj oj

Kan ha en mmellan 40-50 ljus tända på kvälen så tur att det finns billiga värme ljus hihihi!





2009-02-10 @ 16:27:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: