Bra start på en hektisk vecka

Luran överraskade mig genom att sova själv i sin säng utan att säga ett pip förrän just innan åtta i morse, och det är sannerligen ren och skär vardagslyx! Jag minns knappt när jag sov så gott senast om jag ska vara ärlig. Man blir onekligen som en ny människa om man får sova ordentligt. Jag som dessutom varit/är rejält förkyld behövde nog detta, för förkylningen känns faktiskt bättre i dag (peppar, peppar).

Detta är en rätt spännande och hektiskt vecka, jag hade nämligen tänkt hinna ränna runt och hälsa på en massa trevliga människor som jag inte träffat på länge.

Malin jag dyker nog upp senare idag! :-)

Mormor ska jag besöka så snart fökylningen gett med sig, jag vill ju inte att hon ska bli sjuk. Den bärbara datorn ska då få följa med så "mommen" kan se hur vi firade Lurans födelsedag och hur köket blev efter mini makeovern. Jag har sagt det förr och säger det igen - internet öppnar upp så många möjligheter. Nu kan mormor ta del och se så mycket som hon annars skulle ha missat!

Och så är det dags för kalas igen. Denna gång är det grannen Camilla och svägerskan, "moster Carol" , som fyller år. En besök hos grannen och en tur till Riset blir det således också i veckan.

Jag hade dessutom tänkt försöka ta mig till Strömsund och Dollar Store för en "bunkra-upp-och-hamstra-så mycket-jag-kan" resa, samt en måste resa till Vilhelmina för ett litet eldprov.





Nu är det ju inte enbart Lurans förtjänst att denna hektiska vecka fick en så bra start, utan även Ingela med bloggen Ingela La La har en stor del i det hela då hon förärat mig en utmärkelse.



Det kanske kan kanske tyckas löjligt att något så "fjuttigt" som en bloggutmärkelse kan ge en så flygande start på veckan, men jag blev uppriktigt både glad och stolt att just Ingela gav mig denna utmärkelse, då hon själv skriver en mycket inspirerande blogg som jag följer slaviskt. Ingela är en sådan där människa som man liksom inte kan låta bli att tycka om
Ett stort TACK Ingela! ♥

Jag skickar vidare utmärkelsen till ytterligaren några människor som jag inte kan låta bli att tycka om (liksom deras bloggar):

Hemma Hos Bröderna Bus

Sannas vardag och viktresa

Vardagar med Jenny

Jag tror jag sätte stopp där, för annars skulle listan bli väldigt lång... För det är så otroligt många (för många om man frågar mannen...) av er där ute som jag följer och inspireras av, ni vet vilka ni är då jag brukar försöka att lämna ett litet avtryck då och då - men jag ska bli bättre!



Jenny säger

Åhh tack sötnos! :D

Du tog min award oskuld!

Känn dig hedrad, det gör jag! ;)

2009-02-16 @ 13:54:38
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Sanna säger

Åhhh tack vännen!!! Du är då för go vännen min. Du betyder mycket för mig med, men de borde du veta vid det här laget.. Pusssss.....

2009-02-16 @ 18:48:32
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Anonym säger

Underbara du! Tack så mycket. Kram

2009-02-16 @ 22:13:56
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: