Bryderier

Så fick jag äntligen ändan ur vagnen och tog mig iväg på Ohlssons för att låna hem två kataloger med tapetprover. Jag begränsade mig till att endast ta hem easy up varianten (ja, jag ÄR bekväm). Färgkarta lånades också hem, således skall jag och mannen tillbringa kvällen med att välja färg och tapeter till kök och hall - det torde skapa en del bryderier. Det är dock skönt att det börjar hända något! Jag brukar vara sen i starten, men sedan går det undan av bara farten.

*UPPDATERING*

Fanns INGA tapeter som vi riktigt fastnade för, endast en "nja" tapet till hallen enades vi om, så det blir till att botanisera bland de "vanliga" tapeterna i morgon i jakten på de perfekta tapeterna...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: