Cult + diskmedel = sant

Jag har allergi mot att låta diskmedelsflaskan stå framme, för en halvfull yes diskmedelsflaska är inte estetisk.... så det så! Jag må vara lite löjlig på den punkten, och mannen klagar över att jag "gömmer" flaskan nere i diskbänkens skåp. Men bara jag slipper se den så tar jag gladeligen fram den för varje gång jag behöver den... Cult Design har dock kommit med en uppdaterad (de har tidigare haft pumpen endast i vitt) lösning på mitt problem! Nya fräcka färgglada diskmedelspumpar lanseras nämligen nu till våren. Jag har tidigare varit sugen på en vit, men  tyckt att det känns lite trist. Men nu måste jag nog slå till!



Foto: Pressbild Cult Design



Vendela säger

Å, en sån kommer jag också köpa! Klart snyggare som du säger än en halvfull yes-flaska - som f ö just nu står på vår diskbänk ;-)

2009-01-12 @ 21:11:46
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Sanna säger

Söta Therese =) Du är alltid lika go på alla sätt och vis... Åhh den här serien vill man bara ha mera av. Så har det kommit massor av nytt..

Kramar om dig

2009-01-13 @ 14:08:33
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: