Dagens Lura


Foto: Privat

När man äter själv blir man lätt lite kladdig... om händerna, i håret,
i ansiktet, men även stolen liksom golvet får sitt till vovvens förtjusning :-)




Foto: Privat

Äntligen fick jag tag i den sista makaronen!

Gissa vem som ska bada ikväll?!

Jag kände mig nästan som Bamses farmor nu på eftermiddagen när jag stod och stekte köttbullar, ni vet avsnittet när hon steker köttbullar til draken? Men till sist blev jag färdig och Luran har klämt i sig 5st köttbullar - nu är det min och mannens tur att inta middagsbordet.



faster A säger

men det såg ut som det var jätte smaskigt=) Trevlig helg! Kram

2009-01-15 @ 17:42:30
Lovisa säger

Inte klokt vad små barn kan äta !! hihi

5st köttbullar jisses !!!!! haha

2009-01-15 @ 18:50:26
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Faster A säger

Det skulle stå TREVLIG KVÄLL i inte helgen! det är ju inte helg än !! =)

2009-01-15 @ 19:54:32
Sanna säger

Sötast som vanligt lill prinsessan! Jag vet att de var du vännen... Känner igen hur du skriver..Dina ord betyder så mycket vännen. Nu ska jag gå läga mig, har inte sovit en blund inatt..



Kramar om dig älskade vän



Tittar in när jag orkar senare...

2009-01-15 @ 21:47:56
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: