En bra affär som blev ännu bättre...

Idag tänkte jag åka förbi hos Tony G och inspektera en bätte begagnade skoterpulka. Jag och mannen funderade starkt på att köpa den. Så tittade Lurans morfar förbi på en kopp kaffe, för han väntade på att Tony G skulle öppna efter lunchen. Nyfiken som jag är frågade jag vad han skulle göra där... "Betala en skoterpulka" var svaret jag fick. Således har min pappa just "snott oss" på vår affär, men han lät meddela att vi fritt fick disponera pulkan :-) Kan man göra bättre affär?!



Giesela säger

Hej hej igen ... NU har jag länkat dig , varför har jag inte gjort det tidigare ?

Ja ja länka mig också om du vill

Kram igen // G

2009-01-19 @ 17:09:28
URL: http://www.realrinse.se
camilla säger

Det låter som en kanonide´. Jättekul...Jag är mitt uppe i C-uppsatsen nu så jag är på språng en hel del men det är bara att vi bestämmer nån dag så fixar allt sig.

Ha ha det kunde ju nästan inte bli bättre med pulkan. Det är kanonmysigt den här årstiden då det bara är å packa med sig en massa matsäck och sticka ut. Min skoter står tyvärr fortfarande och det blir nog en kostsam historia är jag rädd för :(

Hoppas att ni har haft en bra dag lilla Luran och hennes bihang. Må så gott. Kram

2009-01-19 @ 19:51:27
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: