En glad Lura


Foto: Privat


Foto: Privat

Det här är den skrattande pussgurkan som Luran fick. Den skrattar hysteriskt samtidigt som den vibrerar, för tillfället är det Lurans roligaste leksak!


Foto: Privat

Jag kunde inte låta bli... Min lilla dotter som inte skulle bli en rosa prinsessa ;-P Men denna lilla sagofé klänning kunde jag helt enkelt inte motstå, får väga upp det med skotern och kanske ett luftgevär vad det lider...



Moster Carol säger

Hihi den såg ju jätte rolig ut!!! :-)

Hoppas jag snart får komma och leka med luran, har ju lite blöjor på lager nu oxå...

Kram kram

2009-01-26 @ 16:02:15
Faster A säger

Piga kommer att bli den sötaste prinssesan som finns=) fast det är hon ju redan!1 hoppas att allt är bra!! Kram kram

2009-01-26 @ 16:43:27
Sanna säger

Vilken härlig klänning =) Vad söt hon är vännen

2009-01-26 @ 16:57:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: