En ny vecka...

Så var det måndag igen, veckorna rusar verkligen fram. Nu har jag varit hemma i precis ett år... Jisses!

Minns hur gigantisk jag var - men trots det så drog jag på mig mannens fodrade arbetskläder och for ut och körde skoter. Sista turen tog jag helgen innan Luran föddes. Jag saknar verkligen mitt vrålåk, men mannen var och hämtade hem 4-taktaren som vi köpte i fjol, och den är inte så illa pinkad den heller. Det fattas bara en pulka så är familjen redo att dra iväg med smörgåsjärnet och termosen full med O´boy.

Nu ska jag ta och få ur Luran ur hennes pyjamas och dra igång med sista (?) strykningen av panelen i köket. Gäller att ta vara på dagsljuset. Mitt i dagen kommer farmor och agerar barnvakt, så då ska jag åka och köpa mer grundfärg, göra lite ärenden och sedan börja måla blommbrädorna. Gäller att passa på då någon annan roar Luran!

Hoppas ni får en bra star på veckan!



Foto: Privat

En morgon pigg Lura som väntar på frukosten :-)



Sanna säger

Men söta dååååå..... =) Tack vännen för att du finns där för mig det betyder så väldigt mycket.Ska sätta mig och läsa din blogg ikväll det jag har missat i lugn och ro. Du är en av de finnaste människor som jag vet vännen...



kramar om massor

2009-01-20 @ 10:56:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
malin säger

Vilken charmig dotter du har ;)

2009-01-20 @ 18:55:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: