Förlossningsskräck

Ni som känner mig vet att jag hade en lätt förlossningsskräck innan Luran kom till världen. I går fick jag förklaringen till varför jag hade det.

Efter att ha ätit ute tillsammans med grannarna och några andra vänner åkte vi hem och drack kaffe. Sedan blev det lite vin och Let´s Dance medan barnen busade sig trötta. På med pyjamas och fram med en flaska välling. När Luran kröp i sin pyjamas ville även Bellan ha pyjamas, men istället för att springa hem och hämta en kom jag på att vi faktiskt hade en lite större pyjamas hemma som hon kunde låna...

Och då inser jag varför jag hade förlossningsskräck! Det första klädplagg jag köpte till bebisen i min mage (det vill säga Luran) var nämligen en pyjamas i storlek 86/90!!! Hi, hi Bellan är drygt två år och kan ha den, så tro på tusan att jag var rädd om jag trodde att jag skulle föda en unge i den sizen :-)



Jenni säger

Hehe, ja det är ju inte så lätt att köpa de första kläderna till personen som ligger i magen. Kan ju inte alls veta vad de har för storlek...men nog var 86/92 stort nog ;-)

2009-01-10 @ 14:38:34
Sanna säger

Jag dööör Therese men lilla gumman. jag förstår verkligen att du hade det. Men vännen min förlåt att jag skrattar men du fick mig verkligen på humör.



Kramen (Mattias fick lee han med)

2009-01-10 @ 15:43:45
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Faster A säger

Jo du trodde verkligen att du hade en JÄTTE i magen=)!! Kram

2009-01-10 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: