Päron

Mamamekko har en utlottning av en retroburk och bricka med päron från Lagerhaus. Vinnaren dras den sista februari.




Sanna säger

Låter härligt att du hade det bra. I morgon ska han vara med, sedan åker jag. jag är så rädd att han ska åka på det så han inte får vara med. Både Robin och jag känner av det. Kan ju vara inbillning...



Men får jag det kan jag ju inte åka, för mamma får inte bli smittatd. Blir så ledsen jag har hållt på att få ihop den här resan för den blev så dyr. Så får jag inte pengarna tillbaka heller =(



Usch lilla Anthon lider, han har så ont i magen. Jag lider verkligen med honom... Men nu ska be till att jag slipper det i natt så jag kan åka, lite rädd bara att jag får det på vägen eller när jag kommer ner....



Sköt om dig vännen...



Kramar om dig massor

2009-01-26 @ 19:14:16
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: