Skoskav

Mitt "nya" liv med motion har varit väldigt frånvarande, då jag har skyllt på att det varit kallt ute, att jag haft fullt upp med målningen av källaren och nu sist köket, att det varit något bra på TV osv. Men ikväll tog ursäkterna slut, så jag bylsade på mig och invigde varsel/reflexvästen jag fått av mamma (TACK!). Dobby Do studsade glatt vid min sida och i början var tempot riktigt bra. Men snabbt märkte jag att det inte stod rätt till i min sko. Och mycket riktigt, skoskavet kom som ett brev på posten. Jag kan inte för mitt liv förså hur mina ingådda skor plötsligt gav mig skoskav?! Tar det som ett tecken från han där ovan att jag inte ska motionera i onöda hi, hi. Jag, liksom de stora idrottsstjärnorna (ser idrottsgalan och blev inspirerad) måste vila mig i form som de poppulärt brukar uttrycka det. För jag måste vara iform på torsdag då jag ska göra Londons shoppinggator osäkra... För jag kan lova att det inte är en barnlek att hänga med i Lenas tempo ;-)



Vendela säger

Jaså, han gillar också blod/paltbröd? :-)



Å ska du till London? Vad kul! Shoppingresa eller?

2009-01-19 @ 21:16:00
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Nina säger

Aha, då ska jag vänta en stund och se va dom får in för färger i februari =) Mindre kul med skoskav du damen =( Ja snart drar du iväg till london. Attans så kul alltså! Hoppas ni får bra väder!

2009-01-19 @ 21:23:21
URL: http://ninuz.blogg.se/
Tomas säger

DU SER!! Han där uppe vill inte att folk ska motionera! Han pajade ju löpbandet för mig! Och så fort jag ska promenera är det oftast halkigt eller svinkallt. Numera verkar det vara det enda, antingen tö eller iskall kyla. Men pajat löpbandet för mig och satt skoskav på dig. Vad gör vi för ont?

2009-01-19 @ 22:20:30
Malin säger

Du har fått en liten utmärkelse att hämta hos mej! ;)

2009-01-19 @ 22:59:38
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Nina säger

Du har fått en liten utmärkelse av mig för din fina blogg =)

2009-01-19 @ 23:07:15
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: