Söndag

Idag har familjen verkligen haft en slappar dag. Dagen började med att frun i huset fick sovmorgon, sedan tog vi oss en promenad med grannarna som slutade på fiket. Nu sitter jag och rensar digitalkameran innan jag ska ladda ner alla bilder på mitt nya USB minne som jag investerade i fredags. Sedan ska jag försöka sticka lite till på min Åre mössa (den är nästan färdig) så jag kan ta med den hem till Byn när vi beger oss dit för den sedvanliga söndagsmiddagen och sy ihop den. Jisses så händig jag känner mig när jag sitter där med mitt nystan och stickar ;-P Men ska allt detta hinnas med innan det är dags att bege sig till Byn är det nog bäst att jag sliter mig härifrån och sätter lite fart...

Hoppas ni har haft en minst lika lugn och trevlig helg som jag och Luran!




Malin säger

Ja, det gäller att stå i när man är ledig ;) Annars hinns det sldrig med. Blir bara utdraget då. Så nu är allt rent och fräscht igen och idag kan vara ledig idag! Kanske om jag hinner, att jag tittar förbi med städkittet på sockenvägen oxå :p

Hoppas att ni oxå haft en mysig helg.



Kram kram

2009-01-11 @ 13:32:25
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: