Tur vs otur

Phu... nu ger jag mig med tävlingar. Men jag kan inte motstå att vara med i alla dessa tävlingar, för är man inte med kan man ju inte vinna - visst? Jag anser att man är sin egen lyckas smed, och dessutom borde turen väl vara på min sida i någon av alla dessa tävlingar.

På tal om tur, så hade jag riktig otur idag. Mannen hade hämtat ut tapeterna till hallen och köket då jag varit borta, och idag packade ja upp dem för att kolla in dem. Kökstapeten kommer att bli kanon, men då jag packade upp tapeten till hallen så satte jag kaffet i vrångstrupen. Det var lila medaljongtapeter istället för mina diskreta beigeflammiga. Jisses - var det ett tecken från ovan att jag har en tråkig smak, eller var det Simon och Thomas som ville säga något? Nej, det hela berodde på en felpackning hos grossisten i Östersund, så på torsdag har jag mina "riktiga" tapeter hemma. Målet är således att ha köket färdigt tills dess, och även hinna måla taket och lister i hallen. Borde vara görligt då min kära svärmor lovat att titta förbi och vara Luranvakt senare i veckan. Toppen!

Nu ska jag ta och se vad ni haft för er, sedan blir det sängen. Go´natt!



Nina säger

Ja hon är ju så duktig på att skämma bort mig så det känns kul att ge nått tillbaka. även fast det inte direkt är avancerat! Ja du, det är blandade känslor just nu! När förvärkarna sätter igång så vill jag att dom ska sluta å när dom slutar blir jag förbaskad =p Vill ju dra iväg fast jag gruvar mig nå fruktansvärt. Fast jag vet ju hur underbart det är då den kommit ut. Lyckan går ju faktiskt inte att beskriva =) Kram kram

2009-01-26 @ 22:12:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Malin säger

jag förstå att du saknat din lilla skruttunge massor!! Vem skulle inte göra det! =) Jodu, där tillbringar han mycket av sin tid, med att spana på allt som rör sej ute på sjön! Men jag måste ta mej lika mycket i kragen och titta förbi oxå! Är ju jätte nyfiken att se hur det ser ut hos er, nu när ni håller på att göra om där hemma! =) Saknar ju dej med vännen! Så snart ska vi ses!!! Sov så gott och kramar om dej!

2009-01-26 @ 22:28:22
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Bantarbritta säger

Liiila medaljongtapeter, åh vad fint! :D Jag äääälskar lila! :D

2009-01-27 @ 07:18:29
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: