Turen håller i sig

Jisses vilken tur vecka jag verkar ha, för vet ni vad idag vann jag andra pris hos Gisela med bloggen Real Rinse, som för ängre ;-)övrigt ligger och är jätte sjuk - se till att krya på dig! Vad var det då jag vann undrar ni kanske? Jo, ljuvlig doftande lavendel! Så framöver ska jag ta och sätta mig och sy några väldoftande lavendelpåsar som jag kan placera ut i huset lite här och där.

På tal om doft, blomster här i Dorotea kommer att få hem doftpåsar - så nu behöver vi inte vallfärda till Umeå och Mias Lustgård i jakt på väldoft! Tack Kristina!



Nina säger

Grattis till ytterligare en vinst. Å ett stort JIPPI att doftpåsar anländer hit!!

2009-01-21 @ 11:22:35
URL: http://ninuz.blogg.se/
Malin säger

Nä, vad är det jag läser!!! Kommer Blomster att ta hem doftpåsar!! =) Jippi!! Då behöver man inte köpa upp hela lagret när man åker på Mias Lustgård längre! :p

2009-01-21 @ 20:13:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: