En aphund?!



Igår fick vi fint besök av Jenny och Rut, som vi har väntat och längtat efter att göra lilla charmtrollet Ruts bekantskap! Luran var dock inte helt övertygad om att Rut verkligen VAR en hund, men efter en stund lossnade det kan jag meddela - både för Luran och Rut. Då blev det lek och skoj!



Och inte nog med att kvällen förgylldes av Jenny och Rut, Nina och världens sötaste Samuraj tittade förbi. Nyklippt och finklädd charmade han mig totalt, det var ren och skär lycka att få hålla honom en stund - rena högvinsten ;-) Och på tal om vinst, Nina tittade ju förbi med mitt tröstpris som jag vunnit i hennes tävling, en sommrig jordgubbsdoftpåse! TACK! ♥

Men tror ni att min kanonkväll var över med detta? Icket! Min Anna meddelade nämligen dessutom att hon gjutit ett rabarberblad i betong till mig som nu är klart och bara väntar på att komma hem till mig - du är så underbart omtänksam och snäll vännen!!!



Sanna säger

Alltid trevligt med besök =) Vännnen du är som mig.. fast vet du vad jag hade valt glassfärgad för jag är så nöjd över min och den gröna använder jag aldrig.Om det är klarglas du menar jag kanske missuppfattar det?



Idag har jag ringt och hotade dem om att de ska komma och spruta för myrorna =( Förstår du hur det kommer att se ut när vi kommer hem annars..



Ska sätta mig idag och göra ett sista inlägg för kommer inte hinna med datorn i helgen, vill pussa på ungaran och packa,tvätta. idag ska jag ner och handla bebbis kläder för en killkompis har fårr barn som vi sla stanna på vägen hem ifrån Arlanda.



Sedan ska jag ju spreya mig idag klockan tio, får se om det blir bra så kanske det kommer en bild på en liten fläck =)



Kanska onödigt för många men blir man inte brun och bara röd så är det inte kul och gå på en strand där alla är svarta =)Så då unna jag mig det och känner mig mer att jag smälter in =)



Tittar in när jag kommer hem och kramas mer med dig vännen..

2009-07-03 @ 08:30:40
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
sara säger

Kan förstå att Luran undrar ;)

Hon är ju van vid sina stora "riktiga" hundar. Detta ser ut som en liten leksakshund. Men söt är hon.

Skulle också vilja gosa med lille Sam. Han ser ut att kunna charma vem som helst .)

Ha en skön fredag

2009-07-03 @ 08:52:07
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Ingela la la säger

Mopsar skiljer sig ju lite om man jämnför med vad Luran är van vid ;)



Jag skulle allt skynda mig att ta patent på doggylock, låter inte alls dumt!



Jag lovar att jag ska ta en massa kort! Jag tycker fortfarande att det är synd att du inte ska gå, det får bli ett annat år!

Uppdaterad ska du bli i varje fall :)

Kram

2009-07-03 @ 09:02:42
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Lovisa säger

hihi såå söt !!



Tack för den otroligt snälla kommentaren det gjorde min dag i dag !!!

2009-07-03 @ 09:34:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
lolla säger

hejsan

gud vad den där luran är rolig,fast jag inte träffat eller känner er så ger ni mig en sån glädje som när jag läser detta inlägg små skrattar jag så gott åt luran som inte är riktigt säker på om det är en hund...kan förstå henne.....

Gillar er så otroligt mycket.

kramar lolla

2009-07-03 @ 22:56:10
URL: http://lollashus.blogg.se/
Jenny säger

Moooahahhahahahahah! Skrattar så jag dör åt inlägget och åt det fruktansvärt passande kortet! hihihihi



Datorn hos mor har just kommit vid liv så nu spanar jag runt! ;)



Men du jag fattade ju inte riktigt att du hade semester nu, då borde det ju vara piece of cake att hitta en bra vinkväll! ;) hihi

2009-07-04 @ 19:58:54
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Anna säger

du är inte heller så tokig:) kram

2009-07-05 @ 18:45:53
Petra säger

Åhh så söt hund! Underbar

O Luran likaså

2009-07-06 @ 10:18:47
URL: http://zupermamman.blogg.se/
carola säger

åh lill rut.)..

Sune mops är utlånad till brors sonen...få se hur länge han står ut med snarkningen:)..



Du må tro att det är skönt att se S vara tonåring..Hon har lång väg kvar men tar steg för steg..

kramisar

2009-07-06 @ 16:27:14
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: