Namnhalsband

Jag har länge suktat efter ett namnhalsband, men aldrig fått tummen ur... Däremot har jag beställt en fotlänk med en namnbricka på av LÖV som jag nu väntar ivrigt på. Förhoppningsvis dyker den upp snart så jag hinner använda den innan barfota säsongen är över.



Ett tips till er som liksom mig är sugna på ett namnhalsband, eller kanske bara ett vackert halsband med en bricka med ett ord som "familj", "lycka", "kärlek", "styrka", "frihet" osv. på, är att titta in hos Fyra årstider för Lotta lottar just nu ut ett vackert namnhalsband från SysterYsterLandström. Vinnaren får ett halsband och bricka till ett värde av 195 kr, och skulle man önska kan man få en extra bricka för 75 kr.

Ni ha till den 19 juli på er att vara med i tävlingen!



Sanna säger

Jag har ett sådan också med båda barnen och ett på Mattias som jag bär med mig jämnt.. Sedan fick jag ett ju av Emelie som är ett jätte fint också..



Det finnaste man har ska man bära nära hjärtat =)



Fotlänk låter också fint, skulle så gärna vilja ha runt handleden. Men jag kan inte ha runt handleden eller för korta halsband. Får panik och sliter av mig det då =(



Kramar om

2009-07-03 @ 13:03:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: