Saker du inte visste att du behöver

Hos Smarta Saker hittar du en mängd prylar som du inte visste du saknade förrän du "upptäcker" dem där. För Visst skulle en gaffel med avputtare vara perfekt då du grillar, eller till sillen eller oliverna? Eller får det lov att vara en zipholder? Med den på behöver du aldrig vara rädd att gylfen åker upp! Gul antibakteriell lera som du kan rengöra  tangentbordet med är ett annat måste, eller varör inte extra fickor?!

 

  

Nej nu ska jag inte raljera, det FINNS en mängd riktigt smarta och praktiska saker också. Jag fasnade särskilt för de nedbrytbara hundbajspåsarna av majsstärkelse. Synd bara att de är så dyra... 148 kr för 50 st.



Åhh... nu blir jag sugen att patenta några av mina geniala idéer.
För tydligen är ingen uppfininng för "dum".
Jag är övertygad om att mitt hundlås "Doggylock" skulle bli en bestseller :-)



sara säger

De där bajspåsarna får vi gratis här i Skurup. Hänger lite överallt längs med promenadvägarna.

Hade ingen aning om att de var så dyra. Brukar ta med mig ett gäng i fickan, så att man har här hemma.

Det kan du ju föreslå för din kommun.

2009-07-03 @ 08:49:23
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: