... och tredje!

Såld till Herr Simon Karlsson för 100 riksdaler!



Vid utkvitterandet av brädan bjuds det även på kaffe
 som tack för en god affär! ;-)



Fru Inredning säger

Vilket kap, superfin:)

Ha en bra dag.

Kram Kristina

2009-06-22 @ 12:32:59
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Malin säger

Tack vännen! jag hade en rätt så fin och mysig midsommar även fast jag jobbade.

Men jag kan inte sluta upp att tänka på er.

Det finns ingen som inte har djur som kan förstå hur innerligt mycket de betyder för en, de små liven.

Å nu är han borta er älskade Dobby =( Kan förstå att Luran och Bus måste undra för hemskt mycket var han tagit vägen och att du utbröt i tårar när hon kommer med ett stort kort av honom och undrar var voffe tagit vägen =(

Det måste vara det jobbigaste man kan uppleva som hundägare och att du är knäckt är nog bara förnamnet.

Tänker massor på er vännen och skickar än en gång massor massor med styrkekramar till er!

Hoppas att du ändå får en skaplig måndag.



Och grattis till Herr Karlsson som vann auktionen! =)

2009-06-22 @ 12:38:31
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Tekla Maräng säger

Läste dina kommentarer du fått ovan och jag förstår verkligen hur du känner dig. att du utbröt i tårar när hon kommer med ett stort kort av honom och undrar var voffe tagit vägen så förstår jag att det är som att slita ut hjärtat hur kroppen på dig.

Själv går jag omkring i ett blandat lyckorus av att Yuna är hemma igen och en skräck av att det ska ta slut. Efter som veterinären det sista hon sa när vi gick hem var att, ja hon blir ingen gammal hund, inte. Återbesöket är den 2 juli när hon ska hjärtultraljudas igen.

Tack för tipset på Atelje Annorlunda.

Önskar så att jag kunde ta en sväng förbi dig och krama om dig på riktigt, kramar Marie

2009-06-22 @ 13:46:02
Denise säger



Jo det är jobbigt när man måste göra sig av med sina kära....har själv varit i samma beslut..nödvändigt men ONT.

Jaså har morbror Gottner varit i farten hos er också =) han är en "hejjare" på att snickra...kan tänka mig att det blir fint i stugan..



Ha en bra dag!! Kram

2009-06-22 @ 13:55:56
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Nina säger

Oj då det blev Herr Karlsson som vann =)



Ja Melvin ser framemot att få fara dit och sova. å utan morsan dessutom! Bara att inse att han är en stor pojke nu! Å cirkus ikväll oxå! Inte illa med så mycket festligheter på en måndag!



Ja du, då kan vi flåsa ikapp, för fy fagerlund vilken kass kondis man har =( Trots att jag går varje dag =(

Ska hojta då jag spurtar i väg. Ikväll kommer jag nog gå efter jag skickat iväg Melvin på cirkusen!



Många kramar till dig!

2009-06-22 @ 14:27:13
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: