Hva...?

Jag fick en rolig och annorlunda utmaning av Tekla Maräng som är en riktig hjärngympa, och jag är inte helt säker att jag tolkat alla frågor rätt... Men here we go!

*Hva er du opptatt av for tiden?*
Jag arbetar i vanliga fal, men just idag är jag hemma med Luran och myser och donar med än det ena än det andra..

*Hva har du på deg i dag?*
Baggy jeans och en "Pippi Långstrump" tröja.

*Hva skal du spise til middag?*
Det lutar åt rester som vi fick med oss från Söndagsmiddagen hemma i Byn i går, pasta med en mumsig sås.

*Hva vil du gjerne lære deg?*
Sjunga eller spela gitarr - men jag är nästintill tondöv ;-)

*Hva hører du på akkurat nå?*
Luran som snarkar här i soffan bredvid mig.

*Hva er ditt favorittvær?*
En klar höstmorgon, solen skiner utan att det är för varm. Vindstilla. En perfekt dag för älgjakt!

*Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?*
Att mannen ska hinna hem så han kan vara med på ett avtalat möte senare idag.

*Hvis du kunne fått et hus ferdig innredet hvor som helst i verden*
Då hade jag valt... hm... ett NYTT hus på Sockenvägen 10 som jag ritat själv. Det vore något!

*Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?*
En stor kopp kaffe!

*Hva vil du gjerne bli kvitt?*
Generande hårväxt, skämt å sido orättvisor och krig.

*Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den nærmeste timen, hvor ville du da dratt?*
Disneyland med Luran, eller till Karlskrona och lunchat med Lena.

*Hvilket språk vil du lært?*
Bättre tyska och gärna franska.

*Hva ser du etter i en venn?*
Ärlighet och genuinitet. Att de ger lika mycket som de tar.

*Hvem vil du gjerne møte?*
Per Morberg eller Leila.

*Hva slags musikk liker du?*
Nästan allt - dock INTE Svenne Banan. Hör jag låt f-n en gång till kastar jag ut radion!!!

*Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?*
Mina baggy jeans och en jeanskjol i ballongmodell.

*Hva er drømmejobben?*
Egen inredningsbutik och/eller författare.

*Har du noen favorittmodeller?*
Nej. Någonsom äter?!

*Hvis du hadde hatt 1000 kr akkurat nå, hva ville du brukt de på?
Green Gate porslin.

*Beskriv stilen din?*
Både kläd- och inredningsmässigt är jag ett ihopkok av gammalt och nytt, med den gemensamma nämnaren att det får mig att TRIVAS.

*Hva er det siste motebladet du kjøpte?*
Vet inte... hm... blir en hel del. Säkert något somm finns på tidningshyllan just nu.

*Den siste CD`en du kjøpte?*
Oj, det var nog en samlingsskiva i julas. Tror jag. Radion är min följeslagare.

*Hva vil du akkurat nå?*
Att jag skulle skrapa fram tre klövrar på en trisslott och så att en annan ännu hemlig sak går i lås. Det vore lycka det!



Ingela la la säger

Hahaha, den där har jag oxå fått och jag fattar ingenting skrattar jag ska göra ett försök i varje fall jag med ;)

Sen har jag ju din utmaning med... jag funderar och funderar..



Kram Ingela

2009-06-15 @ 21:42:42
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Petra säger

Kul grej!

2009-06-15 @ 22:08:32
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: