Turdag?!

Igår måste det ha varit min turdag alla kategorier, förutom de underbara Calou skorna visade det sig även att jag vunnit ett Yankee Candle hos Love Bubbly - en hemmafrus bekännelser. TACK! Det ska bli spännande att se vilken doft som dyker upp då det skulle vara en överraskning...

Sist men inte minst så kröntes trevligheterna med en award från "kalaspinglan" Ingela la la. Hon lyckas ständigt få vardagen till en fest, och förgyller mångas dagar med sina berättelser från sin vardag. Tack rara du för awarden!!!




Jag tillägnar awarden alla er som tittar in här och förgyller mitt bloggande,
utan er skulle det definitivt inte vara lika roligt att logga in! ♥



Maria säger

Åh grattis till din vinst=) Visst är deet kull att vinna!

Kram

2009-06-25 @ 22:06:04
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: