Lurans första kärleksbrev!



Idag låg det ett litet paket i brevlådan adresserat till Luran. Gissa om både hon och jag blev nyfikna? Det visade sig vara Lurans första kärleksbrev! I paketet låg en underbart söt tröja till Luran, ett fint voffe kort med många värmande ord, och det bästa av allt (iaf enligt Luran) ett kort på prinsen. Det är numera "räddat" av mig då det blev lite väl blött då Luran skulle pussa på det. Hi, hi. Voffe kortet gillade Luran också, men det har taskiga mamma lagt beslag på och lagt i en liten vacker pappersask där jag sparar alla Lurans kort sedan födsel, dop, födelsedag osv. De ska hon sedan få när hon blir vuxen som minne - och då kommer detta att vara det första kärleksbrevet! Så gulligt!

Lurans prins må vara den sötaste lilla killen som finns, men jag tror nog allt att de är hans vackra och omtänksamma mamma som ligger bakom det fina paketet/brevet. Nu ser jag/vi bara ännu mer fram emot att få åka ner till Sundsvall och hälsa på er! Tack för att ni är så goa!!!

KRAMAR

Therese & Luran



Petra säger

Gud va sött! Va gulligt av dig och smart att spara allt sådant till henne tills hon blir stor. Jag gör ngt likande till lillan.



Jo jag lever idag, mkt trött bara.

lååång dag. Men nu är adressen till beebook på min blogg.

Nej de bidde inga våfflor för min del idag. Jag lyckades stå emot, men nu är jag besviken på mig sj. Kunde faktisk unnat mig en när jag cyklat så mkt. Men vill bli av med "min mage" så nu är det havregryns gröt som gäller frukost & lunch.

Inte gott alls. Men men.



Va skönt med säkra eluttag, även om man har stenkoll på barnen så går sånt så fort.

Dom e snabba.



Kram på er

Petra

2009-03-25 @ 19:27:14
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Mari säger

Härligt med första förälskelsen och vilken gullig tröja, önskar lite barnbarn nu så man kan köpa lite mysigt men det finns inget sånt i sikte. Brukar köpa lite smått till min kusins barnbarn i Västervik ist. Det är ju bara så kul.



Kram!

2009-03-26 @ 07:00:28
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Smilla säger

Så mysigt!

Tyckte väl jag kände igen Sannas kille från hennes blogg.

2009-03-26 @ 14:18:04
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: