Smell the roses...





Ibland är det viktigt att stanna upp, ta en paus.
NJUTA av det lilla. 
Höra fåglarna som kvittar, eller bara lukta på blommorna...
Smell the roses!


MADE BY seLes

Vill du köpa en handgjord budskapsbräda som jag gjort?
(Ni hittar ett urval av brädor i olika inlägg som återfinns i kategorin pyssel i bloggens vänstra spalt)

Skriv då en kommentar eller kontakta mig!
[email protected] 


Vill du vara med i utlottningen av en Budskapsbräda ©seLes
med texten Home Sweet Home - då går du in här.



Petra säger

Hej gick inte att ´kommentera ditt nya inlägg.Skumt. LÅter som en mysig helg. Nej jag har aldrig sett en älg innan. Ja gud va ståtlig!! Så stor!

Ha en underbar helg, De ska jag!



KRamar

2009-03-20 @ 18:20:30
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Maria säger

Vilka fina budskapsbrädor du gör =) skulle jag inte vinna en,så blir det nog att beställa en...frågan är bara vad man vill ha...alla e ju så fina!



Kram

2009-03-22 @ 22:05:10
URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: