Karameller och lite annat smått och gott





Karameller är aldrig fel.
 Speciellt inte om de är hårda och syrliga, eller vackert rosa/röda som min Green Gate skål.
Synd bara att både hallon karameller och Green Gate väcker ett slumrande begär.
 Man vill bara ha fler och fler...

Vilket för oss in på dagens tävlingstips:



Tävla hos Ulrika, tävlingen avslutas 7 juni.

♥ ♥♥

Idag har vi köpt panel till vår sommarstugas innertak. Panelen som är färdig laserad i vitt har vi fraktat till stugan, först per bil och släpvagn och sedan per båt. Mannen har satt upp isoleringen i taket så nästa gång är det "bara" att börja sätta upp panelen. Härligt! Sedan är det kaminen som ska in innan stugan är färdig för att inredas och invigas. Som jag längtar!

I morgon bär det förresten av till Bjurholm och älgfarmen. Jag hoppas att pappa ska uppskatta dagen. Själv känner jag mig lite uppspelt över att få träffa trillingar och kungen - alltså skogens konung.

Och på tal om uppspelt, det blev jag även när jag fick denna finna award av Tekla Maräng:



Det värmer verkligen som alltid att bli ihågkommen och uppskattad.
Jag väljer att skicka denna utmärkelse vidare till en triss av tjejer
som jag följer slaviskt i deras bloggar.

Livet i Byn
Mellan himmel och helvete
Sanna


Men ni är MÅNGA andra som jag också följer dagligen - ni vet själva vilka ni är.
Och ni sätter samtliga guldkant på min tillvaro med era inlägg och kommentarer!

Hoppas ni alla har en trevlig helg!

KRAM

Och ni glömer väl inte att  vara med i min tävling?



Emma säger

Thank you :) Vi börjar bli nöjda snart med altanen. Lite små fix kvar, som alltid. Det är härligt att fixa utomhus på sommaren för till hösten blir det nytt inomhus :) Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg! Kram

2009-05-23 @ 22:13:02
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Krydda Livet säger

Grattis till awarden. Den var du helt klart värd!! Och vilken underbar GG skål!! :) Mums vad gott innehåll också.



Har jag missat din tävling? Hmm.. måste kika..



Kram Josefin

2009-05-24 @ 15:43:31
URL: http://kryddalivet.blogspot.com
Sanna säger

Men tack söta vännen... blev så glad när jag såg det måste ha missat det. Fats jag har inte varit inne på bloggen något idag...



Blev så väldigt glad när jag såg att jag hade fått den av dig, de är speciellt.. Förstår att du fått den för du är guld värd.. ska ta tag i det i morgon för jag hinner inte nu...



Så jag tittar in och läser i morgon...



Tack vännen min och tack för att du är min vän...



Kramar om dig

2009-05-24 @ 20:23:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Vad förvånnad jag blev över skålen en sådan har jag tittat på många gånger.. Glömde ju skriva om den..



Tänkte ringa dig ikväll om du är hemme? Tänkte lite på vad vi ska träffas =)



Kramar om dig

2009-05-25 @ 12:20:14
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: