Maileg



Och på tal om Green Gate i föregående inlägg, en annan stor favorit hos mig är Maileg. Jag älskar dessa kaniner! Jag önskade att jag hade en hel uppsättning att variera efter årstid. Just nu skulle jag gärna ha dessa "sommar-och-sol/bad" kaniner. Synd att Mailegs kaniner inte förökar sig lika lätt som vanliga kaniner... fniss.

Glöm inte att RÖSTA på Luran!!!
Det gör ni
HÄR.

TACK!


Förresten, ni har väl inte missat att Doroteas blomsterbutik numera har en blogg?

Och ikväll är det nyöppning på Konditori Kronan i Åsele som byter namn till Kronans Blommiga Bageri, de har kvällsöppet mellan 19.00-21.00. Gissa vem som är sugen på att åka dit? Någon som är spekulant på att följa med? *blink*


Och ett stort tack till Camilla med bloggen Hemma hos Bröderna Bus som förärat mig med denna award:



Tusen miljoners tack!
Jag väljer att skicka den vidare till Emma, motivering överflödig! :-)



Nina säger

Aha, äre ikväll dom har stor öppning! Trevligt! Dit skulle man alltså ha farit :-) Skulle va kul.



Ja jag blev nöjd med köket. Hoppas jag inte blir less på det fort för nu får de se ut så där i sommar! Idag ska sovrummet fixas!



Jag hoppas att Sam ärver sin fars fina ögon :-)



Måste ju erkänna att jag lätt skulle kunna va lyxhustru, sååå härligt att va hemma!



Kramelikram

2009-05-07 @ 12:00:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Bea säger

Ja, det måste vi göra!

Skoj med alla barnen, så dom får busa och plaska!

Letar efter en stor och rymlig pool till i sommar.

Såg en i Halens tror jag det var, får se om det

blir den eller. Den var i alla fall mjuk i botten, så det inte blir så hårt för dom att sitta. =)



Jag har faktiskt själv funderat på att prata med Bohms, så jag får väl försöka hitta lite mod och gå dit... ;)

2009-05-07 @ 12:10:57
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Victoria säger

Jo, hon är rätt efterhängsen.. Så ni har en valp? Vad kul. Vad är det för ras?

Vi skall också skaffa en valp nu i dagarna. Hon skall bara bli "klar" först. En liten rottis :)

2009-05-07 @ 13:10:02
URL: http://Viictoriian.blogspot.com
Victoria säger

Jahaa, dom är så otroligt fina! Jag förstår att det är tufft jobb, men det är vi jääätte villiga till! Både jag och min sambo har velat ha just en rottis sen lång tid tillbaka. Så nu skall vi skaffa en tillsammans! Skall bli otroligt kul och som du sa, man får ju en massa kärlek tillbaka också! Så det skall bli spännande. Skall hämta henne i Jönköping! Kram!

2009-05-07 @ 13:37:49
URL: http://Viictoriian.blogspot.com
Therese säger

Ja, det känns lite långt att åka från Jönköping över en fika, men det hade varit lite mysigt annars :-)



Dom där kaninerna är riktigt söta!



Ha det! ;-)

2009-05-07 @ 14:10:32
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Moster Carol säger

Hör av dig ifall du behöver resesällskap! ;-P

Kram

2009-05-07 @ 14:22:27
Emma säger

Men åh tack tack tack för denna award. :) Vad glad jag blev! Yoooou ruuule :D

2009-05-07 @ 14:31:33
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
MiaMaria säger

Hejsan!



Oj så många sötisar det var med....Luran fick en röst av mig....///MiaMaria

Eva säger

Tack så hemskt mycket för dom fina presenterna:) Budskapsbrädan kommer passa perfekt i drängens rum. Och förhoppningsvis växer han snart i den tjusiga bodyn.:) Kom och hälsa på hela familjen när ni blivit friska och krya.. Då ska jag bju på fika och kaffe, jag (läs mamma och min mormor) har ju varit så duktiga och baka lite smått och gott. Kram

2009-05-07 @ 15:57:38
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: