SmartaSaker



Jag fick just en kommentar från Nanna där hon berättar att "Luranboken"
dvs världens bästa namnbok finns hos smartasaker.se,
se kategorin Ellas Julklappstips!

Ella tipsar förövrigt om en mängd smarta saker
att ge bort till nära och kära i jul, så har ni
idétorka vad gäller klapparna får ni säkert något
användbart uppslag :-)

Själv skulle jag vilja ge Bus en egen kamera,
tänk så skoj att se det han ser i skogen...



* * *


Glöm inte att anmäla er till min lilla jultävling!
Det gör ni HÄR.

En Dear Santa skylt och
 doftvax från Yankee Candle ligger i potten!




Mamma Russin säger

söta Luran..:)



usch hoppas du inte blir sjuk nu bara.. kramkram

2009-11-04 @ 11:10:35
URL: http://enburkrussin.se
Angelica säger

Det där med kamera åt vovven har jag länge funderat på att ge Per i julklapp. Har spanat runt en del men har inte hittat den perfekta än. Har du nått tips på vart man kan hitta en får du gärna dela med dig:)

2009-11-04 @ 12:20:29
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: