Stuvbitar



Tävla hos Bessemess, tävlingen avslutas den 19/11.
Det är en galet inspirerande blogg, med massor av
vackra alster! Spana in musen Runar exempelvis.

Ser ni förresten Pippi tyget ovan? Håll tummarna
för att det hamnar på Sockenvägen, för
Luran är inne i en Pippi period utan dess like!

Själv har jag blivit stuvbitsgalen, det måste vara en av
bieffekterna av att delta i novemberutmaningen?!

Det finns sååå många roliga syprojekt bland pysslerskorna
som deltar, och hade jag bara haft mer tyg så hade jag ju inte
haft en endaste ursäkt för att INTE inspireras och sy mer...

För träning ger färdighet, eller hur det nu var?! ;-)


* * *



TIPS!

Idag kan de som inte prenemurerar köpa Lantliv ute i butik!
Jag var iväg på lunchen och köpte mig ännu mer inspirerande
och stämningsskapande läsning...

Förresten, nu måste det vara legitimt att börja jula till det,
för i butiken där jag handlade höll de på att hänga upp
grangirlanger, röda julkulor och placera ut tomtar!

JULEN ÄR HÄR!


* * *

Glöm därför inte att anmäla er till min lilla jultävling!
Det gör ni HÄR.

En Dear Santa skylt och
doftvax från Yankee Candle ligger i potten!




Linda B säger

Ville bara säga kram!!! Hihi

Hoppas att du har en underbar dag, själv så ska jag åka och jobba nu!! Mysigt med alla bebisar!!

2009-11-03 @ 13:29:39
URL: http://levasomlinda.blogg.se/
2BarnsMamman säger

Ja, det verkar som julen officiellt kommit nu. Bäst att börja komma in i stämning för att slippa stressa :)



Jag fattar piken, men väljer just nu att ignorera den ;) Men bara för dig kan jag avslöja att det är nummer 2, 3, 5 och 7 som stämmer på mig!



Varma kramar till dig, Luran och fröet

2009-11-03 @ 14:03:06
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Sara - Thaison säger

Hej Vännen,



Oj vad många inlägg jag har "missat" och jag har ju bara varit borta ett par dagar. Jag vet inte riktigt vad som händer just nu. Jag har ingen energi för bloggen. Det är mycket på företagen just nu och säsongen är vääääääääldigt trögstartad.



Ville bara titta in och säga hej och kram!

Sara

2009-11-03 @ 14:47:56
URL: http://thaison.blogg.se/
Mari säger

Kan förstå din lycka att det är full legitim så som du väntat:-)..........ös på bruden!



KRAM!

2009-11-04 @ 07:24:17
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Therese säger

Beställde det ljuvliga tyget med elefanter på till Jesper i förrgår på stoff o stil. Det ska bli små påsar att hänga på väggen...kanske adventskalenderpåsar...få se hur många jag orkar sy ;)



hoppas du får ditt pippityg till luran nu då!!!



Kramis

2009-11-04 @ 07:47:09
URL: http://vittellersvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: