Svinflunsan?! Nej pysselfeber!

Oj så det pysslas och står i bland bloggerskorna i Dorotea,
det är sååå inspirerande att titta runt. En liten orientering kommer här:
(när jag inte länkat beror det på att de har lösen på sina bloggar)

Linda är exempelvis en hejjare på att göra vackra halsband.

Ida syr underbara Hubertar (små mjukismonster) och ugglor,
dessutom stickar hon strumpor och annat.

Även Flingas mamma har syprojekt på gång.

Malin och Nina sågar och målar så det står härliga till!

I Måntorp virkas de mest fantastiska kakorna och myrslokarna ;-)

Marianne snickrade ihop sina egna "designade" hyllor.

Busproppen är allmänt kreativ, med foto, bild och text.

Elin SKA starta stickblogg - visst?!



♥ ♥ ♥


Jag är helt övertygad om att kreativitet föder kreativitet,
så snälla fortsätt att inspirera!!!


 

Pssst, finns det fler lokala pysslerskor med blogg som jag råkat
missa
så lämna gärna en liten kommentar så fyller jag på listan...




Nina säger

Om man trycker på mitt och Malins namn så hamnar man hos Lindas krypin! Tänkte bara berätta det!

Precis sånt här inlägg hade jag tänkt göra idag oxå, för jag tycker att Doroteas bloggerskor är otroligt duktiga! Är imponerad!

Men du gjorde inlägget så bra så jag skriver inget!



Ha en fin kväll!

2009-11-12 @ 16:13:08
URL: http://ninuz.blogg.se/
vintageretroprinsessa säger

Tack för alla länktips :)

men nu vart jag ju suen kolla på alla monster den låsta bloggen syr juuuue :)



By the way visst e det smart med grovsaltet :)

Ter sig vackert i gamla formar oxå :)



Kram

2009-11-12 @ 17:08:01
URL: http://bambii.blogg.se/
Ida säger

Hubertarna ser kanske lite väl snälla ut för att kallas monster ;-) Ditt monster däremot var ju superfint, såpass att jag ritat en ny mall ikväll, särskilt skräckinjagande kommer den dock inte bli :-)



Ja visst är det kul att inspireras av alla andra bloggar, då kommer man sig för att faktiskt tillverka lite egna alster :-)

2009-11-12 @ 18:10:20
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: