Använd det du har!



Beas barnslikheter står bakom denna roliga och annorlunda utmaning.

Hon beskriver reglerna för deltagandet i
utmaningen på följande sätt i sin blogg:

1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)
2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under november månad.
3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)
4.
Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.
5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/

Bea lägger ut länkar till varje deltagare så man kan följa sina medpysslerskors projekt
 för tips, peppning och inspiration!



De startar den första november (nu på söndag), och man kan anmäla sig fram till dess.

Jag måste nog haka på,  för detta är kanske det som behövs för att
Åremössan ska bli klar, utdragssängen ska bli färdigmålad, liksom den
halvfärdiga brevlådan...

Julstrumpor ska tillverkas, monster ska sys, liksom hjärtan och stjärnor.
Några tändsticksaskar skall fixas och jag måste tryckta ytterligare några
 adventskalendrar och skyltar/brädor.

Dessutom ligger virkgarnet och virknålen och väntar på att
få jobba...

Så vad väntar jag på?!

Bästa att anmäla sig bums!

Ni
kommer således att kunna följa mitt pysslande i MINST
fyra inlägg
med rubriken Novemberutmaningen som
jag helt sonika samlar i en egen kategori under just detta namnet.


Ps. Gör det DU med, för då har du ju minst 4 pyssel/julklappar färdiga innan
november månads utgång! Ds.





Mamma Russin säger

god morgon vännen...



hihi, jasså ditt garn förökar sig, hahaha...

Vilken super bra ide detta var med november utmaningen... Tror minsann jag ska gå med i den jag med..:)



hej hopp och ha en underbar dag, kramar

2009-10-30 @ 09:01:35
URL: http://enburkrussin.se
Bus säger

Hej på dig!

Vi är fortf i Sholm men åker hem i em. Jag tror att jag har dragit på mig en riktig flunsa för jag har ont i halsen, snorar som tusan, hostar, nyser och har ont i både huvud och kropp. Klagomrten, skratt.

Hoppas att ni har det bra därhemma. "Höres" snart igen. Ha en bra dag.Kramis

2009-10-30 @ 10:11:34
Bea säger

Klart att du ska vara meeeeeed! :-D



2009-10-30 @ 10:19:35
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com
Amanda säger

Vilken spännande utmaning! Jag kanske skulle gå med jag med. :)



Hoppas ni får en riktigt fin fredag idag!

Kram

2009-10-30 @ 10:43:36
URL: http://creyla.blogg.se/
Nina säger

Vilken rolig utmaning!



Ja idag är Sam bättre. Inte lika hög feber och inte rosig om kinderna heller!

Så ikväll drar vi upp till fjälls och jag LÄNGTAR!!!



Ha en härlig dag, du som slutar tidigare och allt =)

Kramar!

2009-10-30 @ 11:08:52
URL: http://ninuz.blogg.se/
Linda B säger

Hmm, låter som en utmaning i min smak!! Ska nog anmäla mig!!

2009-10-30 @ 11:58:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: