En bra dag



Jag har haft en jättebra dag, jag hoppas även ni har haft det!
Nu ska jag sno ihop lite middagsmat, sedan se lite film med mannen.
Han har hyrt en av Johan Falk filmerna. Får se om jag håller mig vaken.
De tidigare två har varit jätte bra, men inte nog bra för att hålla mig vaken...

Förresten, är det någon fler där ute som prenemurerar på Allt i Hemmet?
Vad tyckte ni i så fall om deras nya form och till viss del nya innehåll?
Jag är lite tveksam, men avvaktar nästa nummer som faktiskt är
deras JULspecial (ute den 5 november), så det kan väl inte vara dåligt?! ;-)

Och ni, nu är det mindre än 7 veckor till första advent!

Stor kram till er allihopa, vid tillfälle senare ikväll
ska jag titta in och se vad som sker hos er!

KRAM
Therese




HUSnrNIO säger

Ha en trevlig kväll i tvsoffan:) om du nu inte somnar vill säga;)

2009-10-13 @ 16:36:08
URL: http://hilajns.blogg.se/
Mari säger

Jisses!! Är klockan så mycket redan....

Snart kommer dottern och vi ska upp på vinden och kolla in lite inför loppisen vi ska stå på i början av november.



Jag köper inte en ända inredningstidning längre faktiskt. Har ingen lust helt enkelt. Finns så bra bloggar ist;-)



Ha en bra fortsatt dag och kväll!! Kramar!!

2009-10-13 @ 16:47:17
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Hemlängtan säger

Härligt att du haft en sådan bra dag! Låter mysigt med en filmkväll. Hoppas du håller dig vaken!



Självklart går det bra att du tipsar om böckerna, jättesnällt!

Kramar från Jenny

2009-10-13 @ 18:06:17
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Anna, djupsjö.. säger

jag fick min allt i hemmet idag.. och jag vet inte alls vad jag tycker men jag tyckte den kändes tunn både bokstavligt och innehållsmässigt.. men som sagt de kanske blir bättre men jag tar hellre drömhem och trädgård nästa gång.. den tycker jag är bättre plus att man får bra och många trädgårds tips också..

jag har precis fått en super dag... hittade äntligen på ett batteri som jag letat efter sen igår , trodde linuz svalt de och har haft lätt panik ända sedans dess.. men nu ikväll drog jag fram tv skåpet och då slog de till i golvet och fram kom batteriet.. så nu är jag minst 50 kilo lättare synd bara att de inte syns... ha de kram

2009-10-13 @ 18:39:51
sara säger

Vad härligt att du haft en bra dag. Det har faktiskt jag med...trots spruta ;)

Gillar också Falkfilmerna. Ettan och tvåan har varit bäst. Hoppas du lyckas hålla dig vaken ;)

Själv somnar jag nästan var kväll i soffan, ganska skönt...hihi

Kramis

2009-10-13 @ 19:04:55
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
♥ Mamma Russin säger

hej gumman...



oj är det bara 7 veckor.. så roligt.. jag håller på att förbereda en adventsstake i huvudet redan.. ska göra nummer 1,2,3,4 i ståltråd och fästa på blockljus.. gjorde siffrorna förra året men tappade bort dom då.. :I hihi..



kramkram

2009-10-14 @ 14:47:57
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: