Hjärtan till mina hjärtan!



Jag älskar hjärtan i alla dess former!
Hjärtan är en enkel symbol för det vackraste av allt
KÄRLEKEN.

Detta zinkhjärta skulle jag gärna hänga på en liten krok i mitt
kök, eller kanske ovanför min och mannens säng...

I ett försök att lägga vantarna på detta zinkhjärta
tävlar jag hos Sivs Hus. Hennes tävling avslutas den 1 november.




Jag har även hittat ett perfekt hjärta till Luran!
Detta hjärta skulle vara som gjutet ovanför hennes säng,
förhoppningsvis skänker det henner ro och
gör att hon sover natten igenom... Det vore underbart ;-)

Vill även ni vara med i utlottningen av detta vackra trähjärta,
titta då in hos Ett ögonblick av mitt liv!

Tävlingen avslutas den 1 november.




Sist men inte minst så har jag även hittat ett hjärta till Fröet i min
mage - detta underbara mjuka och ulliga hjärta skulle vara perfekt i vagnen
och skulle naturligtvis få följa med till BB och välkomna Fröet när
det behagar att titta ut i Februari!

För att ha en chans att vinna detta gulliga hjärta
rekommenderar jag er att titta in hos My life in Shabby chic!

Utlottningen avslutas den 31 oktober.

♥-liga lyckönskningar till mig själv
och alla er andra som är med i dessa tävlingar!




Ett ögonblick av mitt liv säger

Så roligt att du vill vara med i min utlottning :) Jag önskar dig ett stort lycka till!



Ha en jättemysig söndag.

Kram Åsa

2009-10-18 @ 12:33:11
URL: http://ettogonblickavmittliv.blogspot.com/
Mamma Russin säger

hej hopp..

en till sak gemensamt då, hjärtan.. :) jag älskar hjårtan och har det överallt..:) skickade in till 118100 och även där till svar fick jag att mamma russin älskar hjärtan,, hihi...



KRAM vännen

2009-10-18 @ 19:12:16
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: