Vinn en uggla!



Titta in hos Leva som Linda och var med i hennes
utlottning av en underbar uggla!

Jag hoppade och studsade av glädje när hon skrev
att hon skulle lotta ut en lite mindre uggla,
sänk så söt den skulle vara i Fröets säng ;-)

Utlottningen avslutas den 6/11.




Mamma Russin säger

håller en tumme för att du vinner ...:)



KRAM

2009-10-21 @ 22:13:29
URL: http://enburkrussin.se
Anna-Viktoria säger

sv: Men gud va bra att du gillade den, och att den kom fram ordentligt =)

Ska försöka dra ihop nån mer lush-tävling så håll ögonen öppna ^^

2009-10-22 @ 00:51:45
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Sanna säger

Hej vännen min! har inte varit innae på ett tag. Men vad fin bloggen blev, älskar den lilla handen. Sitter på tåget ner till Växjö för att hälsa på syrran sedan åker vi ner vidare till Skåne i morgon.Hoppas det är bra med dig och familjen.. saknar dig massor vännen. Måste ta mig upp och häsa på dig framöver...



Jag hör av mig något där nere.. kraamr om dig älskade vännen min..

2009-10-22 @ 07:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: