Jag går och fiskar!



Nostalgi och Romantik firar sin bloggs 2-års dag
riktigt ståndsmässigt med en fiskedamm.

Hela fyra påsar med en massa vackra saker
kan man om man har turen på sin sida
få vara med och fiska upp.

Själv är jag en ivrig spekulant på påse nr 1 med det
vackra armbandet ovan, eller påse nr 4 med ett
vackert zinkhjärta.

För att få reda på vad det är i påse nr 2 och 3
rekommenderar jag er att göra ett besök hos
Nostalgi och Romantik, men skynda!!!

Fiskeförbud råder från och med den 11 september.

Själv ska jag klura på vilket bete jag ska
använda...

Har nämligen aldrig fiskat armband förr ;-)

Lycka till!




Erika säger

Jag köpte den på konsum men jag har sett att ica har tex bananchoklad med =)

2009-09-10 @ 14:25:05
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: