Tacksam




Kan man annat än att vara tacksam när man har två fina friska
barn
, om än den ena full av bus och den andra full av snor?

Att dessutom ha en underbar familj och anhöriga omkring sig,
samt massor av fina vänner och bloggvänner gör att jag känner
mig som om jag vunnit högsta vinnsten på lotto!






I veckan har Lolla förgyllt vår vardag med ett fint paket med massor
av saker både till Holger och Luran. Hon är en helt otroligt go och
omtänksam
bloggvän som tänkt på mina barn då hon var i London,
fantastiskt att det finns människor som du!





Tänk så fina mina ögonstenar kommer att vara i dessa kläder
i sommar! Luran gillade särskilt mössan som Lolla tillverkat.
Den satt på tills det var dags för sängen...






Är ni sugna på en egen mössa, titta då in i Lollas shop!
Där finns det dessutom massor av andra fina saker,
bland annat hennes virkade alster.






Ett kul och annorlunda kort hade Lolla även knåpat ihop,
det hamnar givetvis i lillebrors minneslåda!






Omtanken från ytterligare en bloggvän i form av ett kort 
med en påskhälsning värmde också ända in i hjärteroten.
Hennes kort inspirerade mig dessutom till lite påskpyssel,
tack för det!






Världens bästa Faster Kerstin överaskade med uppskattade
böcker
och alltid lika värmande och flitigt använda stickade plagg.
Kanon att ha en så duktig stickerska i släkten!






Även Kicki har tittat förbi med presenter i veckan, kläder
till Holger
och ett påskägg till Luran. Jag lovar att
jag inte varit i påskägget och nallat karameller Kicki ;-)

Men inte nog med allt detta, Marita har också tittat in med
presenter till barnen från henne och Ulf. Liksom våra Djupsjö
vänner
när de passerade på väg till sitt påskfirande.

Jag är verkligen rik!

Tack för att ni finns



* * *


Passa gärna på att vara med i min tävling som ni hittar HÄR.







Angelica säger

Glad Påsk sötaste du!!! Så klart att du ska njuta för fullt av dina härligt snoriga och busiga barn!!! De kommer i alla varianter de där sötnosarna och oftast är barnen just busiga och snoriga skrattar! Men det är nog precis så det ska vara :D Roligt med så mycket nya och fina saker som ni fått! Jag är inne i en shoppinggalen period och handlar allt jag kommer över när det gäller vår/sommar och varför är det så roligt?!



Hoppas att du får en strålande fredag och njuter massor av både godis och annat gott!



Kram



Angelica

2010-04-02 @ 11:34:31
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Johanna säger

Så mycket fina saker! :)

2010-04-02 @ 11:53:27
URL: http://skuggis.blogg.se/
Hemlängtan säger

Oj så mycket fint barnen fått. Det är julafton varje dag för er!

Visst är det guld värt med familjen och vänner. Vad skulle man göra utan dem...

Påskkramar från Jenny

2010-04-02 @ 12:22:35
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
cecce säger

Önskar dej en underbar påskhelg!!!

Du är värd all uppskattning och alla fina presenter!!



Glad påsk!

MMånga kramar!

2010-04-02 @ 12:39:15
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Sara säger

Oj så många fina presenter. Verkligen gulligt av Lolla och tänka på er när hon var i London :)



Glad påsk vännen,

Sara

Ps. Vilken fin tröja Svea har med barbamamma.ds

2010-04-02 @ 17:12:19
URL: http://thaison.blogg.se/
lolla säger

oj så fint du skriver det värmer HELA mitt hjärta och du och dina barn är verkligen värda detta för ni är som mina bästa vänner.

<Hon blev himla söt i mössan luran.

kramar lolla

2010-04-02 @ 20:41:40
URL: http://lollashus.blogg.se/
Mamma Russin säger

god morgon vännen...



haha, det var mig en SÖT luran i solbrillor..:) oj så mycket fina saker barnen fått..:)



hoppas ni får en toppelitoppen fina dag vännen..KRAM

2010-04-04 @ 09:39:33
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: