På språng




Familjen har varit på språng sedan i torsdags.
Först en tur till Tärna och Norge, sedan hem
och packa om för att direkt åka till
sommarstugan.

Men nu är vi hemma igen.







Så fort tid finns ska jag besvara alla mail, kommentarer och
passa på och tassa runt till er alla för att se vad ni
haft för er de senaste dagarna.

Kram så länge!





Johanna säger

Välkommen hem!

2010-08-15 @ 17:05:38
URL: http://skuggis.wordpress.com
Eva säger

Jag är inte heller speciellt förtjust i just schäfern. Jag tycker dom ser lömsk ut. Och den rasen är ju som med rottisen, det krävs att ägaren mentaltränar hunden för att den ska må bra, ja du vet ju hur det är, du har lite mer kunskap om det där än jag. Linda och Robert har två schäfrar som jag litar fullt ut på, men just för att dom har grundlydnaden i bagaget och även mentalträningen. Men denna hund verkar inte vara speciellt stabil med tanke på att den attackerar helt oprovocerat.

Markus tyckte inte att vi skulle anmäla då det gick bra. Men samtidigt vet ju inte ägaren det med tanke på att han aldrig frågade! Han skrattade ju bara när jag i panik röt att jänta inte kunde gå ut med hunden! Sen gick han ju bara.. Nej fy, jag är fortfarande väldigt elak och Hugo som redan innan var rädd för stora svarta hanhundar, hur tror du det är nu då? SUCK!

2010-08-15 @ 19:05:55
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: