Hängselbyxor




Jag är med och tävlar hos Benglan,
för vem vill inte ha sådana här söta hängselbyxor?!
Jag tror Fröet skulle uppskatta ett par ;-)

Tävlingen avslutas den 28 februari.




Lovisa säger

Ååå drygt med vatten läcka för dom som ska jobba med det i den här kylan !!!



Min favvorit dryck är bubbelvatten !! helt klart !!

Men om jag skulle dricka nån läsk så är det nog hallonsoda

2010-02-24 @ 10:38:32
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Ann-marie säger

Hej! Va fina hängselbyxor, kan man få köpa mönster av dig?

Svar: Tyvärr har jag inte mönstret på dessa byxor, det var en tävling. Så klicka dig vidare via länken till den som sytt dem! Lycka till!
Therese Bjärstig

2015-01-21 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: