Himmel och Hav




Ikväll har jag hittat en helmysig blogg som heter Himmel och Hav,
massor av inspiration, och dessutom är det en "med gravid" som driver bloggen :-)

För att fira bloggens 1 års jubileum har Veronica en utlottning av
det fina Pearls for Girls armbandet ni ser ovan.

Jag är synnerligen svag för just armband, och är därför med i
utlottningen som avslutas den 14 februari.

Titta in HÄR och pröva din lycka du med!









Lillsnörpa säger

Vilket fint armband! Hoppas på att du har lyckan med dig och vinner det! :)



sv: Ja, visst är det härligt med burkar! Nästan alla mina kommer ifrån min farmor så dom betyder mycket för mig. Jag har många fina minnen till vart farmor hade burkarna och vad hon hade i dom :) Springer jag på en fin burk så kan jag inte låta bli att köpa den, så jag beundrar ditt köpstopp :) Kramar!

2010-02-05 @ 23:36:25
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Ida säger

Jodå det börjar kännas bättre så till måndag ska jag nog vara ok igen. Jag har liksom inte tid att vara sjuk nu. Idag ska jag ner och hämta förlossningsfilmen, får vi krypa ner i soffan ikväll med popcorn och dricka och se skräckis ;-P



Kram

2010-02-06 @ 09:20:57
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: