Nyfikenheten stillad till 16%




Ett stort TACK till er som plitade ner en rad,
jag kommer givetvis att besöka er alla och njuta av era bloggar
så fort tid finns för detta (har lite ärenden att uträtta idag)
Alltid skoj med nya bekantskaper :-)
 
Och ni som inte har en blogg, tveka inte att lämna en kommentar emellanåt!
Jag försöker även att besvara alla kommentarer, och i dessa fall gör jag det i samma
inlägg som ni har lämnat kommentaren i
.

Att få omedelbar feedback oavsett om den är positiv/negativ är
liksom en stor del av bloggandet. Jag hoppas att jag inspirerar er
i samma utsträckning som NI INSPIRERAR MIG.

Under den tid jag bloggat har jag gjort många trevliga bekantskaper,
och fått ovärderliga tips vad gäller barnkläder, barnuppfostran,
erbjudanden i olika webbutiker, nyheter av olika slag, pyssel, recept,
virkmönster
 och allmän "pepp" och många skratt av er underbara läsare.

Tack för det!

Och ingen fara, det blir inga 16% inlägg.
Mig får ni dras med till 100% även fortsättningsvis *fniss*





Linruz säger

Visst undrar man vilka den andra procenten är!

Ha en fin dag vännen.

Kram Lina

2010-02-02 @ 08:08:37
URL: http://www.linruz.se
Gina säger

Måste fråga hur du gjort det dr hjärtat på bilden...tycker de är sååå himla fina skulle vilja ha ett sådant här hemma...Och sedan tänkte jag svara på nästa inlägg också om sovrutiner...Vår son som fyller 3 år nu i maj sov på dagarna fram till i höstas. Ända fram till förra sommaren sov han 2 timmar om dagen sedan sov han 1 timme om dagen...men nu har han slutat sova på dagen (oftast) och så lägger han sig vid 8 och sover oftast till mellan 7-8 på morgonen utan att vakna...men han var vaken mycket på natten när han var mindre och tills han var rätt gammal också... //Gina

2010-02-02 @ 08:12:48
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
AnnikaS säger

Vad härligt att det är fler som ger sig tillkänna. Försöker själv tänka på att alltid lämna en kommentar när jag hittar in i en blogg, särskilt om jag inte varit där tidigare.

kram Annika

2010-02-02 @ 09:20:01
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Anne säger

Kul att det gav resultat!

Har funderat på om det inte går att koppla "blogg.se" till "susnet tjänster" som jag har till min blogg. Där får man en daglig rapport om statistik samt alla IP-adresser som besökt bloggen. Det är faktiskt ganska kul att se!

(vi har även susnet till vår hemsida, fungerar perfekt!)

Ha det bäst! Kram kram

2010-02-02 @ 17:51:24
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: