Efter regn kommer sol




Jag har haft tur i veckan och vunnit ett presentkort
 i webbutiken smått&snyggt som har haft ett samarbete med Jenny.

Och genast klickade jag hem två favoriter.
Det blev en Ej sikke lej heldräkt med älg till Holger.

Till Luran blev det en galet cool Snoffs klänning "Efter regn kommer sol".
Snoffs är ett för mig nytt märke som gör fyndiga barnkläder
 med kända uttryck såsom "Eld i baken", "Myror i brallan",
 "Fy katten", "Apa dig" och "Surt sa räven".

En stor tummen upp för smått&snyggt som är en webbshop
med otrolig service och snabb leverans.

Det är Anna, en tvåbarnsmamma på 26 år,
 som driver smått&snyggt som även finns som fysisk
butik i Skellefteå. Personligen tycker jag Anna är
en riktig förebild med sitt företagande.

För ni hittar alltifrån ekologiska barnkläder och babykläder
(från bla. Geggamoja, Ej sikke lej, Snoffs, Bric a brac, Troll, Shampoodle och Simpleworld),
till barnrum och barnmöbler (från bla. Heirloom, Ferm-living, Simpleworld och Blafre)
i Annas butik.

Ni hittar även många andra designade och ekologiska barnartiklar, babyartiklar,
 b
arnböcker och pekbok från Camilla Lundsten, Littlephant, filtar från Kippan s Yllefabrik,
 inneskor från Bellio och amningskläder från Boob.

titta in i webbutiken och shoppa loss i det fina sortimentet
samtidigt som ni stödjer ungt kvinnligt företagande!

Handlar man för mer än 400 kr får man dessutom 
100 kr i rabatt vid nästa köp.

Bra va?! :-)







Johanna säger

Du vinner mycket du! :)

Hoppas du haft en bra dag!

Kram

2010-06-17 @ 20:05:57
URL: http://skuggis.wordpress.com
Emma säger

Grattis till vinsten!

Jag får nog skämmas lite grann då jag har så nära till hennes butik och aldrig gått in där!

Ska snarast besöka den...!



Kram

2010-06-17 @ 20:31:41
URL: http://liljan.blogg.se/
Johanna säger

Sv: Jo, såhär kom Skuggan till: Jag hade ungdomspraktik på Willys 2005 i 1½ månad innan jag kunde böra stämpla. Jag fick mest va med Pia i fruktavdelningen. En morgon efter att jag varit där i typ 1 vecka, så kommer Anders ut från lunchrummet, ser väldigt lurig ut, flinar & utbrister "Tjeeena Skuggan!" Jag va Pias skugga eftersom vi nästan alltid jobbade ihop. Så så e det med det, haha :P

2010-06-17 @ 20:57:02
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: